Memorijske kartice i kamere potrebno je zasebno kupiti, kartica nije uključena u opseg isporuke kamere, molimo, obratite pozornost na podatke o proizvodu koji ste kupili, kada naručujete!!!
Osnovne postavke i IndicatorStatus:
Ako nova kamera je postavljena na novu lokaciju, molimo vratite se kamerom na tvorničke postavke. (Nakon pokretanja kamere, pritisnite i držite gumb za vraćanje izvornih postavki videokamere više od 5 sekundi), nakon ponovnog pokretanja kamere uključite pristupnu točku, indikator Wi-Fi sporo blinka (treperi jedanput 0,5 sekundi).Zatim otvorite karticu postavke telefona, povežite telefon na pristupnu točku kamere (Wi-Fi UID kamkorderi) i pričekajte dok se telefon prebaciti s WI-Fi kamere, prije nego što otvorite aplikaciju.
Stanje indikatora:
1. U načinu rada AP nakon preuzimanja plavi indikator uvijek svijetli i crveni indikator je indikator napajanja USB i gasi se nakon potpunog punjenja.
2. Prilikom postavljanja usmjeravanje Wi-Fi indikator obično svijetli, dok plava brzo treperi.Nakon uspješne postavke plavi indikator obično svijetli. (Molimo vas da potvrdite pravo da li je lozinka za Wi-Fi, ako se plavi indikator nastavlja se brzo treperi)
3. Zeleni indikator je indikator punjenja, i automatski se isključuje nakon dovršetka punjenja kamkorder.
Napomena: Molimo vas, obratite pozornost na sljedeće, ako se aplikacija i dalje davati upite o padu;
A. Prije postavljanja Wi-Fi indikator kamere ne treperi sporo ili se ne pokreće;
B. Telefon ne može povezati s pristupnom točkom za kamere, a želite povezati telefon s pristupnom točkom za videokamere;
C. An obični router kompatibilan, ali javno usmjerivač mora biti kompatibilan, jer sam запрашиваю prijavu za ovjeru;
D. Izbjegavajte bilo kakve pogreške u naziv mreže, lozinka i UID;
E. Kineskom imena Wi-Fi lozinke i posebne znakove sada nespojivo:
Signali F. 5G Wifi nespojivo;
Pitanja i odgovori
1. Pitanje: Zašto aplikacija ne može odrediti kamkorder / spajanje na mrežu?O: Molimo vas, pobrinite se da je uređaj ispravno povezan s računalom, provjerite je ograničena li rad aplikacije.
2. 2.P: Zašto je kamera i dalje pitaj imam svoje korisničko ime i lozinku?Ili zašto je pitanja netočno korisničko ime?A: zadana Lozinka - admin.Ako Ste zaboravili svoje korisničko ime i lozinku, molimo vas, vratite izvorne postavke factorysettings zajedno s korisničkim imenom i lozinkom po zadanom.
3. Pitanje: Kako mogu resetirati postavke camcordertofactory?A: Kliknite na "Ponovno postavljanje" na oko 5 sekundi, sve dok kamera ne će se pokrenuti ponovo.
4. P: Zašto je slika nejasna? O: Uklonite zaštitnu traku s objektiva.Ako se slika još uvijek nejasan, možete se okrenuti objektiv i fokusiranje, da se dobije jasna slika.
O izravnoj opskrbi: 1. Jamčimo da svaki uređaj prolaze rigorozna testiranja prije slanja, tako da se svi proizvodi mogu garantirati 100% visoke kvalitete prije slanja.Puno vam hvala!!!
Kupac
2023-08-11softver ne na engleskom. Nije bio u mogućnosti da to rade. Nije vratio bi mi novac!