P: Mogu li ja promijeniti podatke o svojoj narudžbi?Na primjer, adresa dobili ili kupili proizvod?
O: Informacije o narudžbi ne može biti izmijenjen nakon što ste se.Molimo otkazati rezervaciju i stavite novi, ako informacije o narudžbi nije u redu.U suprotnom, vaša pošiljka će biti poslana u skladu s originalnim podacima o narudžbi.
Pitanje: Zašto je moja narudžba se ne šalje iz Kine?
O: ako nakon 10 dana nema više informacija o praćenju.Vjerojatno je to povezano s problemom dostave unutar zemlje.? Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto je moj upućivanje još uvijek "dostavlja"?
O: Međunarodni prijenos se može uzeti puno vremena, a mi cijenimo vaše strpljenje.Molimo vas, budite sigurni, ako ne vidite nikakve promjene o vašoj upućivanju.Mi koristimo metode isporuke www.nordpeis.com.hr, koji mogu trajati od 15 do 60 dana.? Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto ja dobiti drugi proizvod?
O: Molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku izravno za dodatnu podršku.
P: Zašto ja dobiti samo 1 proizvod, dok je u početku su kupili nekoliko?
O: Jedan red može biti poslan na nekoliko посылками s jedinstvenim brojem za praćenje za svaku od njih.Molimo vas, pratite ih na određeni broj (brojeve) za praćenje.Molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku izravno za daljnju podršku.
Pitanje: ja Sam kliknuo "Potvrditi primitak robe do primitka parcele.Što mi je činiti?
O: Ne brinite, ako ste kliknuli na nju slučajno.U svakom slučaju, vaša pošiljka će biti poslana u najkraćem mogućem roku.Samo slijedite broj za praćenje za dobivanje ažuriranja.Mi ćemo biti vrlo zahvalni za 5-zvjezdice savjet, kada primite svoje parcele.
P: Što mogu učiniti ako moj nalog je zatvoren?
O: Molimo, postavite novu narudžbu pomoću sigurnog računa i načina plaćanja.
P: Što mogu učiniti ako se proizvod ne može koristiti?
O: Molimo vas, pobrinite se da je proizvod se koristi na odgovarajući način u skladu s korisnički priručnik.? Za dodatnu podršku, molimo vas da se obratite izravno na naš tim za podršku kupcima.
U: ja Sam još uvijek nije dobio svoju parcelu, ali na stranici s podacima o narudžbi drugačije "isporučena".Što mi je činiti?
O: Molimo vas prvo provjerite informacije o podnošenju kod lokalne pošte.Za dodatnu podršku, molimo vas kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Pitanje: Zašto je moj upućivanje vraćen?
O: To je zato što je kriva adresa za dobivanje ili broj telefona, ili logističkih kompanija ne može slati pošiljke na vašu adresu.?Molimo, kontaktirajte našu službu za podršku korisnicima izravno, ako se problem ne riješi.
Zimska moda dječje вязаная kapa-marama 2024 godine, kit obložen crtani drago pamuk toplo вязаной kape Little Penguin Kids Baby Hat
Sve recenzije
Ostaviti odgovor