1. Kada kupci kupuju komponente imaju različite zahtjeve na vrijeme primitka robe, i brzina isporuke različitim курьерскими tvrtke također su različiti, stoga, molimo vas, kontaktirajte kupca da pojasnimo određene cijene prijevoza prije snimanja.Poštanske troškove plaća u skladu sa stvarnim troškovima, i pravovremenost isporuke relativno zajamčena.Ako gore navedeni express ne može biti isporučena ili je potrebno poslati drugi express pod drugim okolnostima, molimo kontaktirajte nas. 2. Budući da proizvođači istom modelu elektroničkih komponenti ponekad su nekoliko proizvođača i ponekad nekoliko datuma proizvodnje, slike su samo za referencu.Obično, za pomoć kupcu daje samo jednu sliku proizvođača.Ponekad mali broj modela ne može biti u skladu s naznakom proizvođača na slici.Naravno, mi smo na vrijeme objasnit ćemo to na kupca, ako vrijeme dozvoljava, tako da, ako je kupac strogi zahtjevi za dijelove, molimo vas, navedite sufiksi ili proizvođače i druge posebne zahtjeve prilikom kupovine komponenti.Molim vas, objasnite to u službi za podršku korisnicima ili napišite u komentarima, kako bi se zadovoljile potrebe kupaca. 3. Što se tiče potpisa kupca za parcele: svaka upućivanje pakiran pouzdan i trajan način, ali ponekad gruba dostava putem kurirske tvrtke dovodi do gubitka ili oštećenja komponenti.Nastala šteta može se nadoknaditi kurirske tvrtke.Ako ustanovite da je ambalaža oštećena i elektroničke komponente unutar goli, molimo vas da pažljivo provjerite robu.Kada kupac provjerava proizvod, molimo vas, provjerite jeste li točno unijeli kupljen model i broj i nije oštećen je li ambalaža 4. Aftermarket: ako imate bilo kakvih problema nakon primitka robe, molim vas, prvo se obratite našim magazinom, i mi smo odlučili da ih na vrijeme
Sve recenzije
Ostaviti odgovor