Središnja konzola Klima-uređaj numeričke gumbe šljokice Dekorativna maska za BMW F48 F39 X1 X2 Stil vozila Unutrašnjost 100% novi proizvod Upućivanje uključuje: 13 kom./14 kom./16 kom. Boja: srebrna Materijal: aluminijska legura Pogodan za BMW X1 F48 X2 F39 2016-2021. Napomena :
Molimo, upoznajte se sa opisom i fotografijama našeg proizvoda, potvrdite je sa svojim automobilom. pobrinite se da se ovaj proizvod je pogodan za vaš auto prije kupnje.
Ako na površini postoji prostor za ugradnju voštana ulje, potrebno je prvo očistiti ga prije instalacije.
Inače, instalacija može biti neuspješan.Preporučujemo da za instalacije u profesionalni auto saloni za njegu.
ljepljive trake nalazi se straga.Imajte na umu da za zagrijavanja koristite toplinsku pištolj.
prije instalacije koristite ljepljivu traku, da je proizvod čvrsto приклеивалось. (Ne treba перегревать)
Faze ljepljenja
1. Nužno očistite i osušite mjesto lijepljenja.
2. Usporedi s mjesta ugradnje, pronađite najbolju lokaciju za instalaciju.
3. Otkine naljepnicu s ljepilom, koristite toplinsku pištolj, da se ugrijemo samoljepljiva traka prije instalacije.
4. Fiksni položaj, lijepite u jednom smjeru. pritisnite nekoliko slobodnih minuta.
5. Ne izlagati sunčevoj svjetlosti i ne dodirujte vodu u roku od 48 sati.
6. Početnicima preporučujemo da za instalacije u profesionalni auto saloni za uljepšavanje.
O kromatske aberacije
Dostava
Proizvod će biti poslan iz Kine u roku od 2 radna dana nakon što primimo vašu uplatu.
7 – 30 dana Australija, jugoistočna Azija
10 – 35 dana velika Britanija, Sjedinjene Države i Kanada
20 – 48 dana Europa, Južna Amerika, Srednji Istok Azija
35-60 dana u Italiji i Brazilu (kašnjenja dostave i carine)
Pitanje: Koliko dugo ću dobiti svoju parcelu? ili ja ne želim čekati predugo long.my koristim druge kurirske?
O: možete Se obratiti na gornjem dijagramu, jer nedosljednosti brzina isporuke svake lokalne pošte i neki posebni razlozi,
kao što su praznici, također utječu na vrijeme dolaska robe, tako da, ako je vrijeme dolaska razlikuje, molim vas, budite više strpljivi,
mi ćemo učiniti sve što je moguće za maksimalno brzu isporuku.
Da, manje od 2 kg će biti poslana besplatno prioritetno Kine. drugi express,
Također su dostupni EMS; DHL; TNT; FedEx, ali nadoplatu morate platiti sami.
Pitanje: da li Postoji neki broj za praćenje za moju uputili?
O: Da, mi smo poslali svaku parcelu je sa svojim brojem za praćenje.možete pratiti online.
Plaćanje
Plaćanje preko www.nordpeis.com.hr Escrow (bolje platiti kreditnom karticom)
Pitanje: Kako mogu platiti narudžbu?
O: Mi primamo putem; MasterCard; Western Union i tako dalje.
Politika Povrata 1. Molimo vas da pažljivo pročitate naša pravila za povrat prije postavljanja vaše narudžbe. 2. Povrat robe nije dopušteno u roku od 14 dana nakon primitka parcele.Nikakve tvrdnje ne mogu biti podnesene u roku od 14 dana nakon dostave parcele. molimo, kontaktirajte nas odmah.ako imate bilo kakvih problema s proizvodom. 3. Razmjenu podliježu samo je neispravan i pogrešne proizvode, molimo vas, dajte jasnu sliku proizvoda koji ste dobili, da bismo mogli izvršiti proces razmjene. 4. Preporučujemo stručnu ugradnju svih proizvoda, upute za instalaciju nisu uključeni u neki proizvodi. ako navedeni proizvod ne odgovara, potrebna je stručna potvrda. 5. Upozorenje: Molimo vas da pažljivo pregledati robu pod nadzorom prijevoznika po dolasku, tvrdnje o oštećenja neće biti zadovoljni u roku od 3 dana nakon isporuke. ako se roba otkrivena oštećenim po dolasku, molim vas, nemojte odugovlačiti, dječice, potpisati ga i hoćete problem, mi će se podnijeti tužba o oštećenja u судоходную tvrtku.Nakon što je zahtjev odobren, mi ponovno poslati kupcu novu. 6. Kupac snosi odgovornost za troškove povratne isporuke u svakom slučaju, troškovi isporuke i prijenosa nepovratan u svakom slučaju povratka.
Kontaktirajte nas
Hvala vam za vaše vrijeme, ako imate bilo kakvih pitanja, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas.
mi ćemo vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku. hvala.
P: Što trebam učiniti ako sam ne bi taj proizvod?
O: Molimo, kontaktirajte nas u roku od 3 dana nakon njegova primitka.možete ga vratiti nam se.,
ali utovar trošak, morate platiti sami. i mi ćemo učiniti sve što je moguće da se smanji svoje gubitke.
Pitanje: ako je roba izgubljena ili oštećena tijekom transporta.što ja mogu učiniti?
O: mi Smo pažljivo упакуем ga prije slanja.Ako se to dogodi, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas,
mi ćemo učiniti sve što je moguće kako bi riješio problem.
Naši
Nadam se da vam se svidio kupovinu u našoj trgovini. i možete ih podijeliti s nama.
Sve recenzije
Ostaviti odgovor