Dobrodošli u naš dućan!Želimo vam ugodan shopping!Napomene: Prije narudžbe morate se upoznati sa sljedećim savjetima o kupnji, da ste imali uspješan shopping iskustvo: 1. Veličina: Molimo, odaberite odgovarajuću veličinu iz ove tablice veličina apartmana. 2. Boja: Različite ekrane računala mogu prikazivati različite boje, čak i ako je to ista boja.Dakle, molim, dopustite razumnu razliku u boji. 3. Povratne informacije je vrlo važno za nas, molimo vas, dajte nam pozitivnu ocjenu od 5 zvjezdica.Ako imate bilo kakvih problema, molimo vas, pokušajte kontaktirajte nas, rado ćemo vam pomoći vam riješiti bilo koji problem. 4. Šaljemo vam paket u roku od 7 radnih dana nakon uplate.(Praznikom vrijeme može biti odgođeno) 5. Molimo, imajte na umu: naš cijenu nije uključena vozarina. 6. Molimo, imajte na umu: U tablici standardne veličine određene veličine gotovog kostim.On bi trebao biti veći od veličine tijela.Ako ne znate kako odabrati, molimo, kontaktirajte naš odjel za podršku klijentima.
Izložba fotografija i modela
Dimenzije stola spremnog za kostim, navedena u tablici, odgovara veličini odjeće, a ne veličini tijela. "Veličina mjerena nama samima, ponekad ima neke pogreške, ali uvijek u granicama 1-3 vidi"
Kako se mjeri možemo šivati ovaj odijelo po mjeri za vas, molimo, pošaljite mi ove dimenzije tijela: Napomena: Ne ostavljajte prostor, kao da je za toga, kako bi ga lakše. daj mi uske dimenzije vašeg tijela.Mi znamo kako da prilagode svoje veličine, da vam je udobno koristiti jedinica: cm ili inch 1. montažni rez =? 2. rame =? 3. rukav =? 4. пройма =? 5. zglob =? 6. sise =? 7. trbuh =? 8. talia =? 9. bedra =? 10. dužina jakne =? 11. dužina nogavica =? 12. bedra =? 13. rast =? 14. težina =? NAPOMENA: Ne ostavljajte prostor u sobi, tako da to želite učiniti ga ugodnim.Idealno sjedi odijelo počinje od idealne veličine.Prije nego što naručite kod nas šivana po mjeri odijelo, preporučujemo naći lokalni profesionalni sastav, koji će vam pomoći da točno skinite мерку.ovdje ćemo vam pokazati koje su potrebne mjere i kako ih pravilno uzimaju. upozorenje: mjerenje u kućnim uvjetima je teže nego što mislite!za najbolje rezultate uvijek uklonite mjerenja kod lokalnog profesionalni sastav.Pozornost A. Odijelo ne uključuje nikakve dodatne opreme, kao što su cvijet, šešir, štaka i tako dalje (ako ovi dodaci su prikazani na slikama).B. Boje mogu se razlikovati na različitim katodne i LCD ekranima.mi ne možemo garantirati da boja naših proizvoda će se podudarati s fotografijama koje ste vidjeli i neke kravate se mogu razlikovati od slike, imamo samo kravate, čiste boje. C. Molim vas, recite mi vaše točnu veličinu i boju prilikom narudžbe, kako bi vam odgovarati došao! D. Prije narudžbe, provjerite našu tablicu veličina, pobrinite se da veličina vam odgovara.ako imate bilo kakvih pitanja o veličini, kontaktirajte nas prije narudžbe.Uvjerite se da je veličina važna.ako odaberete veličinu manje ili više nego što želite, možete poslati odijela natrag, mi ćemo promijeniti veličinu za vas. ali ćete morati platiti novu vrijednost isporuke. molimo, imajte na umu! E. Prije narudžbe, molimo pažljivo pročitajte ovaj popis i odredite sve svoje probleme.Dostava 1). molimo vas, unesite vaše posebne želje (boja, pakiranje, proglasio trošak i tako dalje) U komentaru prilikom plaćanja. vrijeme obrade za određenu rezervaciju ovisi o vrsti proizvoda i stanje zaliha.za veći dio, vrijeme obrade može biti u rasponu od 3 do 15 radnih dana od primitka plaćanja. 2). Svi proizvodi navedeni u nalogu, mora biti poslana tek nakon primitka uplate treće strane (banke) šaljemo robu kupcima kroz Chinapostair, EMS, UPS, DHL, FedEx ili avionom, u skladu sa stvarnim stanjem. 3).Primit ćete obavijest na e-mail sa brojem za praćenje, kao što je vaša pošiljka će biti poslana.Vrijeme isporuke ovisi o različitim zemljama ili regijama širom svijeta. 4). što se tiče destinacija isporuka (vaše adrese), gdje su dostupni samo DHL-om ili UPS, ako je to tako zove daljinski regija DHL-om ili UPS, uplata mora biti izvršena od strane kupca. 5).Mi nismo odgovorni za bilo kakve vozila nezgoda, kašnjenja ili druge stvari koje su nastale zbog kvara vozila prijevoznika ili iz razloga više sile. 6). U slučaju gubitka upućivanje na putu do odredišta željeli smo učiniti sve što je potrebno za spajanje s kurirske tvrtke i pružiti vam najnovije informacije.međutim, može biti neki kašnjenje s odgovorom, zbog razlike u vremenu. povrat isporuke Kao i uvijek, ako se roba nezadovoljavajući, molimo vas prvo nas kontaktirajte za brzo i zadovoljavajuće rješenje. (1) Povrat Molimo, kontaktirajte nas u roku od 48 sati nakon primitka robe.Povratni proizvod mora biti u savršenom stanju.Za haljine također potrebno je uplatiti 30% od ukupnog iznosa narudžbe kao proviziju za popunjavanje zaliha.Zahtijeva da se roba ili haljine vraćeni su nam u roku od 14 dana nakon što je zahtjev za povrat.Troškove povratne isporuke snosi kupac. (2) Dijeljenje dopušteno samo za robe koje su neispravne, krivo porukama ili oštećene pri primitku.Svi proizvodi se mogu zamijeniti samo na zamjenu po jednakoj cijeni, molimo vas, imajte na umu da smo mi izrađujemo zamjenu samo nakon primitka vaših povrata. (3) Postupci povrata i dobivanje naknade, Odmah kontaktirajte našu službu za podršku korisnicima.Na navedenom pitanja potrebno nam je da ste dali dokaze.Mi ćemo vam adresa za povrat.Nakon primitka vraćene vama robe ćemo povrat novca u roku 3-7 radnih dana preko Paypal-a.Komisija za hitno red i troškovi dostave, plaća vama ranije su bespovratna.Obećanje prodavač: 1) jamčimo da proizvodi prolaze stroge kontrole kvalitete kako bi se osiguralo dobivanje robe odgovarajuće kvalitete.Sve proizvode profesionalno upakiran s pažnjom kako bi se osiguralo sigurno dostave. 2) U slučaju da je roba neodgovarajuća kvaliteta ili nedovršenih dijelova, pod uvjetom da ćete biti u mogućnosti pružiti odgovarajuće objasnidbeni materijali, mi ćemo vam pružiti uslugu povrat. 3) odgovor na svaki problem na koji ste naišli, u najkraćem mogućem vremenu i da učinite sve što imate pri ruci, da ih riješiti, učinite sve što je potrebno da svaki klijent je zadovoljan našim člancima i održavanje. 4) Budite potpuno iskreni sa svime što želite znati, to ne tiče odnosa između prodavatelja i kupca.Recenzije:
Sve recenzije
Ostaviti odgovor