Plaćanje
Povrat
1. U slučaju dobivanja nepotpun ili nepravilno proizvoda: kupci moraju o tome obavijestiti prodavatelja u roku od 7 dana nakon primitka robe.U slučaju dobivanja defektni proizvod kupci trebaju poslati na e-mail slike, sa naznakom površine i stanja grešaka.Nakon potvrde Prodavatelj robe mora biti vraćen u roku od 7 dana.Stvarni poštarinu za povrat, kao i troškove ponovnog slanja заменяющего robe snosi Prodavatelj.
2. Za razmjenu dimenzijama: možemo pristati na zamjenu dimenzijama ovisno o dostupnosti na našem lageru.U slučaju pristanka kupci moraju vratiti robu za svoj račun
3.No zamjenu ili povrat novca će biti preuzeta iz bilo kojeg razloga, različitim od gore navedenih.
otpremna
1. Molimo unesite adresu isporuke s pin brojem telefona, a posebno za kupca iz Rusije, molimo vas da potvrdite svoje puno ime.
2. Vrijeme dostave: vrijeme isporuke u svečanoj sezoni će biti više nego obično.
Čime se kovčeg i naši
1. Zalažemo se za 100% zadovoljstvo kupaca.
2. Ako imate bilo kakvih problema, molimo ne ustručavajte se kontaktirati nas prvi put, prije nego otvoriti je, ili ostavite neutralne/negativne povratne informacije ocjene manje od 4 zvijezde, uvijek nastojimo učiniti sve što je moguće kako bi riješio to za vas!
Sve recenzije
Ostaviti odgovor