Nemoguće je promjena izravno ispred njih
Pomoću Picture možete jasno pokazati karticu gledateljima, preklopiti ga i staviti na sebe, ispod ruke, da odmah za implementaciju i pokazati da je kartica promijenila.WTF?
Kartice mogu mijenjati druge, prazna kartica može biti tiskan...mogućnosti su neograničene, a odnosi se ne samo na karticama!
Zamislite da vam pokazati karticu gledatelja, neposredno prije nego što stavite ga građena u džep.Kad god to poželite, samo ga zamolite da se držite ga i otvoriti ... razglednica promijenila.
Izbor francuskog poljupca
Dostupnost pri sebi slike omogućuje vam izvršiti varijaciju poznatog trik s francuskim poljupcem (популяризированного Уэйном Хоучином), kada možete pokazati karticu зрительнице neposredno prije nego što je zalijepite ga u zube, praznih ruku.Možete li pronaći najbolje uvjerenje?
Slika je lako napraviti, vratiti u sekundi i može se nositi cijelo vrijeme je u vašem slučaju kartice, zgrabite novu komunalne uređaj odmah!
Imajte na umu:
Reset sekundi
Lako nositi sa sobom
Super jednostavno za napraviti
Uključuje upute za izradu dodatnih trikova
U paketu jedan je spreman za korištenje trik
Upozorenje:
1). Na nekim detaljima ne može biti uputa
2). Neki rekviziti sadrže upute samo na kineskom ili japanskom.
3). Neke edukativne video na kineskom jeziku, mogli ste pročitati akcija
Napomena:
Od tog trenutka, preporučujemo vam da odaberete standardnu isporuku www.nordpeis.com.hr kao način dostave, to je sigurnije, brže i pouzdanije.kada naiđete na bilo kakav problem, povezane sa kašnjenjem isporuke i oštećenja robe.Kompenzacija će biti obrađen u roku od 1-2 dana.Ako odaberete postal, naiđete na probleme, i ciklus obrade će biti dulje.
Ako naiđete na bilo kakve probleme, molimo vas, molimo da nas odmah kontaktirate, a mi smo odlučili da ih u roku od 24 sata.Ako rješenje ne bude prihvaćen, ja ću objaviti da je novi nalog ponovo ili ću se vratiti novac pri sljedećoj rezervaciji (ću se brinuti za neki popust pri sljedećoj rezervaciji).
[Poruka]
Možete kontaktirati našu korisničku podršku u realnom vremenu preko TradeManager.Ako smo povezani, molim vas, ostavite poruku u TradeManager ili pošaljite mi e-mail.
Obično se na poruku odgovori u roku od 24 sata radnog dana.
* Plaćanje*
Uzimamo posredništvo / kreditne kartice, VISA. Paypal, bankovni transferi između banke i Western Uniona.
Šaljemo robu, kako samo možemo.Molimo, pošaljite e-mail na bilo koje pitanje, prije početka trgovanja.
* Pravila za povrat*
Mi ćemo povrat novca u cijelosti, samo ako je proizvod koji ste dobili, razlikuje se od opisa.Povrat će se izvršiti prilikom vraćanja robe u trgovini.Proizvod mora biti vraćen u roku od 3 dana od prijema i da u istom stanju u kojem je isporučen.Morate nas kontaktirati prije nego što pošaljete bilo koju robu natrag.Mi ne возмещаем trošak dostave.
* Dostava*
1. Možete da se upoznate sa svojim katalogom i slobodno birati svoje klijente s popisa.
2. Navedite detaljne informacije o željenom proizvodu prilikom postavljanja vaše narudžbe.
3. Pošaljite mi adresu isporuke vašeg kupca prilikom narudžbe (također možete navesti adresu za isporuku svog klijenta direktno)
4. Sve rezervacije će biti isporučen u roku od 2-5 radnih dana od primitka plaćanja.
5. Prilikom kupovine molimo vas da ostavite svoju punu adresu.Mi уточним vašu adresu imate.
6. Obično se vaše narudžbe se šalju putem EMS (dostava 2-8 radnih dana) Male narudžbe se šalju DHL, UPS.TNT-a ili FedEx.Skupni nalog se šalje transportom.Ako ne želite koristiti isporuku, molimo vas, kontaktirajte prodavatelja.
7. To je jednostavno, brzo i što je povoljno za vaše poslovanje.
* Boravišna pristojba*
Plaćanje poreza je dužnost svakog građanina, kupac će biti odgovoran za sve poreze.Zbog poreznih problema kupac odbije primiti robu, kupac mora snositi odgovornost za isporuku robe do kuće.
* Povratne informacije*
1. Naš uspjeh ovisi o zadovoljstvu naših kupaca.Stoga je vaše mišljenje je iznimno važno za nas.
2 Ako ste zadovoljni s našim proizvodima, molimo vas da ostavite nam pozitivnu ocjenu.Ostavimo vam pozitivnu ocjenu kasnije.
3 Kontaktirajte nas putem e-maila ili s našim prodajnim menadžer, prije nego što ostaviti negativnu ili neutralnu ocjenu.Mi ćemo se vratiti k vama, riješiti bilo koji problem što je prije moguće.
Sve recenzije
Ostaviti odgovor