>
Proizvod Torbica od perja za Xiaomi 13T Flip-kožna torbica-knjižica za Xiaomi 13T Pro, novčanik, utor za kartice, stalak, luksuzni magnetski torbica za telefon, ruski prijatelj, molim te, reci mi svoje puno ime, to je vrlo važno. hvala (molimo, navedite puno ime primatelja u vezi sa novom politikom ruske carine) Detalje O PROIZVODU
NAČIN PLAĆANJA 1. Na www.nordpeis.com.hr na raspolaganju mnoštvo načina plaćanja, kao što su Strah, kreditne kartice, bankovni transferi u realnom vremenu, u offline-uplate (bankovni transferi i Western Union).Možete odabrati najpovoljniji način za vas.Kako bi zaštitili svoje interese, vaša uplata će biti privremeno zadržan Alibi i ne prenijet će nam do tada, dok ne dobijete narudžbu, a ne biti zadovoljni njime.Dostava 1. Naše cijene za isporuku uključuju troškove dostave, obradu, pakiranje i povezane troškove za radnu snagu. 2. Robe, obično se šalju u roku od 2 radna dana nakon potvrde uplate (sat. i sunce. osim državnih praznika.). 3. Mi nismo odgovorni za bilo kakve carine ili poreza na uvoz 4. Nalog će biti poslan na vas prijevoznička tvrtka u roku od roka isporuke koji je naveden u popisu ispod usluga dostave.Ako niste primili paket u roku od roka isporuke, molimo vas da nas kontaktirate, mi smo ajmo se s tim i odgovoriti vam u roku od 24 sata.Politika povrata 1. Mi smo u potpunosti jamče kvalitetu naših proizvoda.Sve proizvode, u potpuno novom stanju, osim ako nije drugačije navedeno u opisu. 2. Sve povrate -neispravan ili na drugi način - moraju biti unaprijed kažnjeni.Molimo vas, kontaktirajte nas kako bi dobili dozvolu i povratnu adresu prije slanja robe natrag. 3. U svim slučajevima kupci plaćaju troškovi isporuke za svoj račun, da se vrati proizvoda za zamjenu ili povrat sredstava.Mi smo odgovorni za poštanske troškove zamjene robe.Povratne informacije 1. Naš cilj je učiniti vas sretnim kupca i ugodna kupovinu kod nas.Molimo kontaktirajte nas prije odlaska, ostavljajući neutralni (3 zvjezdice) ili negativan (1-2 zvjezdice) rezultat, mi ćemo učiniti sve što je moguće kako bi riješio problem. 2. Mi razumijemo vaše strahove i frustracije i da će učiniti sve što je moguće za rješavanje bilo kakvih problema.DRUGA 1. Ako vam je potrebno staviti veći red, prelazi maksimalni iznos, molimo vas, kontaktirajte nas da biste dobili poseban popust. 2. Ako ste napravili nalog i želite da biste dobili fotografije proizvoda bez vodenog žiga, molimo kontaktirajte nas. 3. Ako želite da bismo vam pomogli organizirati dostavu direktno, molimo vas, kontaktirajte nas i navedite adrese vaših kupaca prilikom postavljanja vaše narudžbe.
Sve recenzije
Ostaviti odgovor